شناسه خبر : 68824
یکشنبه 20 مرداد 1398 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه معاونت درمان بنیاد اصفهان/پدرم ما را تیمارستانی کرده!

رشید غلامی اکبری - شما را به فاطمه زهرا و فرزند شهیدش سیدالشهداء «امام حسین علیه السلام» قسمتان می دهم به داد بنده و خانواده ام که سال های سال است به خاطره بیماری اعصاب و روان شدید و موج گرفتگی پدرم در زمان جنگ و جبهه های حق علیه باطل (درحدود ۴سال حضورداشته) در رنج و عذابیم کمک کنید.

با فشار مشکلات و بیماری پدر، مادر و برادرم راهی تیمارستان شدند و روزی نیست و نبوده که پدر بیمارم  مادر و برادر و خواهرم را به یاد کتک و آزار روحی و روانی و جسمی قرار ندهد.

خدا شاهد است که گاهی بنده و مادرم را با شلاق تا در توان دارد کتک و ضرب وشتم می کند و به بیرون از خانه پرتابمان می کند که شب ها باید در بیرون و یا اطراف شهر با بدن خونی و زخمی شب را تا صبح سپری کنیم!

به امام رضا قسم هم اکنون مادر و برادرم بیمار شده اند و هر چند وقت در تیمارستان فارابی اصفهان بستری می شوند. ضمن اینکه در فقر و تنگدستی و بدبختی بسر می بریم. بنده و برادرم به دلیل بیماری اعصاب و روان که داریم ازدواج ناموفق و منجر به طلاق داشته ایم و تحت هیچ شرایطی انگیزه کار و تلاش که نداریم هیچ. حتی در اجتماع نمی توانیم حضور داشته باشیم و یا با افراد جامعه ارتباط برقرار کنیم.

ازشما مقام مسئول محترم و دلسوز درخواست و دعوت می کنم سری به خانواده ما و پدرم که زندگی مان را به آتش کشیده بزنید تا از نزدیک مشکل ما را لمس کنید.

شما را به خدا ما را از بدبختی، فقر، بیماری و پدر جانبازم نجات دهید. با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خداوند متعال مجاهد فی سبیل الله را صد درجه می دهدنبی اکرم (ص)
این نوع مجروحیت ازجنس مدرن آن در تاریخ بشریت بوده ,بیماری به نام موج انفجار که با شلیک خمپاره یا توپ ,.....انسان رامصدوم کرده وعلی الظا هر علایمی هم ندارد , در عصر جدید نبوده است .
.لکن انفجار مستقیم بر مغز ,گوش ,ریه ,....اثر می گذارد وهنوز بیماران ptsd جنگهای جهانی وجود دارند وباگذشت بیش از 70 سال هنوز در رنج وعذاب ند .
وگاها "اقدام به خود زنی می کنند .
ویقینا"افراد زیر مجموعه فرد موجی, هم شباهت زیادی از نظر عملکر د روحی وروانی پدر موجی اش دارد .وچه بسا عوارض آن تا چند نسل خانواده ها را در گیر می کند .
وطبق تجربه بیماری لا علاج می باشد .سوختن وساختن .
اللهم اشف کل مریض.
در بهشت جایگاهی هست که هیچ بنده‌ای به آن نمی‌رسد مگر در اثر مبتلا شدن بدنش (به بیماری).امام صادق( ع).
برادر عزیز ایشان در این دنیا نیاز به کمک دارند !!!! لذا گفتن حدیث و...........دردی از خانواده او درمان نمیکند !!!! در آخرت هم نسبت به اعمال فرد تصمیم گیری میشود ومعلوم نیست که چه کسی بهشتی است یا چه کسی جهنمی !!!!شاید خیلی ها رو که من وشما بهشتی میدانیم سر از قغر جهنم در بیاورند وبالعکسش هم صادق است !!!!!!
سلام
اشاره کوچکی از این نوع بیماری وارزش ایشان که طبق اعتقاد وخلوص در مسیر خون وایثار رفته حالا ....
,بله رسیدگی مادی ومعیشتی صد البته وظیفه دولتها است که واسه همه "اظهر من الشمس "شده وهمه این قشر نالان هستند .
حتما بایستی 0تا 100 فرزندان دوران جنگ از ابعاد گوناگون از سایرین ممتاز باشند .وحقوق در خور شا"ن والایشان داشته باشند بر منکرش ...
بحث وارزش معنوی جدا ونیازهای مادی ودنیوی جدا .اگر من دولت بودم 3 ملیون ایثار گر معزز را تا چند نسل از مزایای حقوقی بر خوردار می کردم .چه حیف که فراموش ومورد غفلت قرار گرفتند.
متاسفانه هیچ فردی درک مان نمی کند حتی بنیاد اکثر جانبازان اعصاب روان وخانواده هایشان ازمشکلات اعصاب رنج میبرند بگوش مسولین برسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi